کاربری
کاربر گرامی به انجمن پشتیبانی پرستاشاپ - انجمن پرستاشاپ فارسی خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات در اینترنت Panypay

کاربران برچسب زده شده

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بازاریابی درونگرا چیست؟

  1. #1

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gif
    کاربرسایت
    تاریخ عضویت
    اسف 1398
    نوشته ها
    3
    سپــــــــاس
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    یاد شده
    در 0 پست
    برچسب زده شده
    در 0 تاپیک

    بازاریابی درونگرا چیست؟

    بازاریابی درونگرا چیست؟
    برای گسترش کسب و کار باید استراتژی بازاریابی*های مختلفی را پیاده کنیم تا افراد را با کسب و کار خود و مزایا و امکاناتی که در اختیار آن*ها قرار می*دهیم آشنا سازیم. در دنیای دیجیتال مارکتینگ بازاریابی*های مختلفی وجود دارد که یکی از آن*ها بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه*ای(ربایشی) می*باشد. به روشی از بازاریابی گفته می*شود که بیش*تر تمرکز خود را بر روی محتوایی قرار می*دهند که بسیار مفید و کاربرپسند باشد. برای کسب و کارهای آنلاین در سال 2006 بازاریابی درونگرا بسیار مورد توجه قرار گرفت و افراد سعی می*کنند تا با تولید محتوای مناسب با سلایق افراد ، آن ها را به سمت خود جذب کنند. 4 مرحله مهمی که در این بازاریابی وجود دارد و از اهمیت بالایی بهره مند می*باشد: جذب کردن، تبدیل کردن، نهایی کردن و در نهیات خوشحال کردن و جلب رضایت مشتری می*باشد. در قدم اول شما باید محصولاتتان را برای کاربران معرفی کنید و با بیان کل مشخصات محصول یا خدمات مورد نظر افراد را جذب کرده و تبدیل به مشتری کنید. روش*های بسیاری وجود دارد که در دنیای دیجیتال مارکتینگ در جذب افراد و تبدیل آن*ها به مشتری موثر می*باشد و شما با استفاده از آن*ها می*توانید به بازاریابی بپردازید سپس کاربران بی شماری را جذب کسب و کار خود کنید. که عبارتند از:
    • محتوا نویسی
    موارد مهمی که در این بازاریابی باید توجه کنید محتوایی که ایجاد می*کنید است محتوای شما باید هدف مشحصی را دنبال کند و مشتریان از خواندن آن پاسخ همه پرسش*های خود را بگیرند. محتوا را بر اساس نیازهای مشتریان خود ایجاد کنید شما باید مشتریان خود را بشناسید و ببینید که بیش*تر چه سولاتی برای آن*ها پیش می*آید که در مورد آن مسائل در محتوای خود صحبت کنید. شما می*توانید در طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی خود از محتوای تصویری ویدیویی و حتی صوتی استفاده کنید.
    • وبلاگ نویسی
    یکی دیگر از روش*های موثری که باید در بازاریابی درونگرا از آن بهره مند شوید وبلاگ نویسی می*باشد که می*توانید مطالب مهمی که مشتریان به دنبال آن هستند را در وبلاگ خود بیاورید تا کاربران زیادی را جذب کسب و کار خود کنید.
    • شبکه اجتماعی
    شبکه*های اجتماعی*های مختلفی مانند اینستاگرام، توییتر لینکدین و.... یکی دیگر از فضاهایی می*باشد که کاربران زیادی در آن حضور دارند و بیش*تر زمان خود را صرف آن می*کنند که می*توانید از این فضا برای جذب کاربران استفاده کنید، وارد آن شوید و به تبلیغات بپردازید.
    • بازاریابی ایمیلی
    همانطور که می*دانید یکی از روش*های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ایمیلی می*باشد که شما با رضایت کاربران ایمیل*های آن*ها را دریافت می*کنید و موارد لازم را برای آن*ها ارسال کرده سپس آن*ها را از رویداد رخ داده مطلع می*سازید. که می*توانید از این روش نیز برای جذب کاربران و تبدیل آن*ها به مشتری بهره مند شوید.


    مزایا و معایب بازاریابی درونگرا
    بازاریابی درونگرا Inbound Marketin از مزایایی برخوردار است که در این بخش به آن*ها می*پردازیم. وقتی نگاهی به بازاریابی*های مختلفی میندازیم میبینیم که این بازاریابی مقرون به صرفه*تر از سایر بازاریابی*ها می*باشد چرا که هزینه*هایی مانند ساخت سایت و هزینه*های دیگر مربوط به آن را یک بار برای همیشه می*دهیم.مشتریانی که به سمت شما می*آیند واقعی بوده و به گسترش کسب و کارتان بسیار کمک می*کند. این بازاریابی به بهبود رتبه سایت شما بسیار کمک می*کند. همچنین این بازاریابی از معایبی هم برخوردار هستند که می*توان به زمانبر بودن تولید محتوا اشاره کرد زمانی که شما می*خواهید یک محتوای کامل و کاربر پسند را ارائه دهید باید به همه عوامل آن توجه کنید و با تحقیق و بررسی محتوای مناسبی را ارائه دهید همچنین برای استفاده موثر و موفق شدن در این مسیر باید مهارت بالایی را داشت.

    چگونه بازاریابی درونگرا را شروع کنیم؟
    وقتی تصمیم دارید تا بازاریابی درونگرا را شروع کنید باید توجه کنید تا هر چقدر سرمایه بیشتری در آن قرار دهید بیش تر کسب و کارتان گسترش پیدا می*کند. اما به این منظور نمی*باشد که اولویت خود را تهیه سرمایه بالا قرار دهید بلکه تمرکز اصلی خود را باید بر محتوایی که ایجاد می*کنید قرار دهید تا به قدری تاثیرگذار باشد که کاربران با خواندن آن بخواهند تا از مطالب دیگر نیز دیدن کنند و در صفحه طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی شما حضور داشته باشند.برای موفق شدن در این مسیر هم باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید در قدم اول باید مخاطبان خود را بشناسید و به نیازهای آن*ها توجه کنید سپس امکانات خاصی را در طراحی وب سایت خود قرار دهید تا کاربران را ترغیب کنید تا در سایت شما حضور داشته باشند. برای ایجاد محتوا برنامه ریزی کنید و هر چند وقت یک بار محتواهای خوبی را ارائه دهید. البته لازم به ذکر است که نباید فقط تعداد محتوای خود را افزایش دهید بلکه باید تمرکز خود را بر کیفیت محتوایی که ارائه می*دهید قرار دهید.

    کاربر مقابل پست nonegar عزیز را مفید دانسته و آن را پسندیده است:



موضوعات مشابه

  1. سرور مجازی یا vps چیست؟
    توسط ravi50900 در انجمن آموزش‌های پیشرفته
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: 1399/04/08, 11:12
  2. رپورتاژ آگهی چیست؟
    توسط fns4565 در انجمن سایر آموزش ها
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 1396/11/08, 15:57
  3. فایل htaccess چیست؟
    توسط New_Sra در انجمن آموزش‌های پیشرفته
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 1396/01/22, 09:48
  4. هاست لینوکس چیست؟
    توسط sharmin555 در انجمن آموزش مرتبط با پرستا شاپ
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 1395/12/27, 11:46
  5. باگ چیست؟
    توسط Ashkan در انجمن آموزش مرتبط با پرستا شاپ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 1392/10/15, 05:16

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

سایت پشتیبانی پرستاشاپ فارسی خدمات رایگان خود را در سال 1392 با عنوان"انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی" در ایران آغاز نمود و از آن لحظه تا کنون همواره سعی در به کارگیری شیوه هایی نوین داشته و به عنوان اولین بومی کننده پرستاشاپ در ایران همواره در نشر و توسعه این فروشگاه ساز کوشا می باشد.

session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
پیاده سازی ، پشتیبانی و تنظیم توسط :پرستاشاپ فارسی طراحی شده توسط رامین محمدی