سلام
من سایتم در قسمت مدیریتش سرعت پایینی داره . یعنی وقتی رو دکمه ذخیره کلیک می کنی ۱۰ تا ۲۰ ثانیه در حالت لودینگ باقی می مونه و یهو لود می شه . خود سایت هم همین طوره بعد از چند ثانیه یهو لود می شه .
دیباگ خطایی نشون نمی ده.
نمی دونم مشکلش چیه .
کسی می تونه راهنمایی کنه ؟
درباره ما
سایت پشتیبانی پرستاشاپ فارسی خدمات رایگان خود را در سال 1392 با عنوان"انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی" در ایران آغاز نمود و از آن لحظه تا کنون همواره سعی در به کارگیری شیوه هایی نوین داشته و به عنوان اولین بومی کننده پرستاشاپ در ایران همواره در نشر و توسعه این فروشگاه ساز کوشا می باشد.




LinkBack URL
About LinkBacks
پاسخ با نقل قول
