سلام
1-در مراحل پرداخت بخشهایی وجود دارد که میخواستم آنها را حذف کنم یا تغییر بدهم مثلا دکمه پرداخت نهایی در اول فرآیند مدام تکرار میشود در حالیکه مشتری فکر می کند مرحله بعدی مرحله پایانی است؟ درتصویر پیوستی قسمتهای مورد نظر نشان داده است
[تنها کاربران انجمن می توانند لینک و عکس ها را مشاهده کنند تنها در 10 ثانیه ثبت نام کنید . ]
2-من تازه با پرستا آشنا شدم کلا صفحات اینگونه ای را چطور میشود ویرایش کرد فایل مربوطه را چطور پیدا کنم؟
3-بعضی از ماجول ها مثل ماژول ای نماد را که نصب میکنم در قسمت پیکربندی صفه ای مانند ریر ظاهر می شود و هیچ تنظیماتی نمیشود انجام داد چه باید کرد؟
[تنها کاربران انجمن می توانند لینک و عکس ها را مشاهده کنند تنها در 10 ثانیه ثبت نام کنید . ]
با تشکر از راهنمایی شما
درباره ما
سایت پشتیبانی پرستاشاپ فارسی خدمات رایگان خود را در سال 1392 با عنوان"انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی" در ایران آغاز نمود و از آن لحظه تا کنون همواره سعی در به کارگیری شیوه هایی نوین داشته و به عنوان اولین بومی کننده پرستاشاپ در ایران همواره در نشر و توسعه این فروشگاه ساز کوشا می باشد.




LinkBack URL
About LinkBacks
پاسخ با نقل قول
