کاربری
کاربر گرامی به انجمن پشتیبانی پرستاشاپ - انجمن پرستاشاپ فارسی خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات در اینترنت Panypay

کاربران برچسب زده شده

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ۱۰ نکته مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی

  1. #1

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gif
    کاربرسایت
    تاریخ عضویت
    مرد 1395
    نوشته ها
    1
    سپــــــــاس
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    یاد شده
    در 0 پست
    برچسب زده شده
    در 0 تاپیک

    ۱۰ نکته مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی

    دانستن اصول و قوانین بازاریابی در شبکههای اجتماعی، مسالهی بسیار مهمی است. در این مقاله به ۱۰ نکته مهم می پردازین که تبعیت از این ۱۰ قانون، میتواند باعث فعالیت موثر در شبکه های اجتماعی شود و به مشتریان شما، برند شما و از همه مهمتر، به میزان سود شما کمک کند.

    ۱- قانون گوش کردن و درک خواسته مشتریان
    موفقیت در بازاریابی و به خصوص بازاریابی آنلاین، نیاز به بیشتر شنیدن و کمتر حرف زدن دارد. مطالب نوشته شده توسط مخاطبان هدفتان را در محیطهای آنلاین بخوانید و در بحثهای آنها شرکت کنید تا بفهمید چه چیزی برایشان بیشتر اهمیت دارد. قبل از فروش باید با ارزش های مشتریان آشنا شوید، این ارزش ها گاهی ریشه در رفتار مشتری دارد و در صحبت های آنها پیدا نیست، شاید مشتریان در توضیح مربوط به خود بنویسند به ورزش علاقه دارند، اما تعداد لایک و کامنت و صفحات فالو کرده به غذا و رستوران علاقه بیشتری نشان دهند. تنها با گوش کردن و درک رفتار مشتری میتوانید محتوایی تولید کنید که برای مشتری ارزشمند باشد و مورد توجه قرار بگیرد.

    ۲- قانون تمرکز بالا
    بهتر است که در یک حوزه متخصص باشید، تا اینکه در زمینه های زیادی کمی اطلاع داشته باشید. یک استراتژی بازاریابی شبکههای اجتماعی و بازاریابی محتوایی به شدت متمرکز، که قصد ایجاد یک برند قدرتمند را دارد، شانس موفقیت بسیار بیشتری نسبت به آن استراتژی گستردهای دارد که میخواهد همه چیز را برای همه فراهم کند.

    ۳- قانون کیفیت مداری
    مخاطب فعال از مخاطب غیرفعال بهتر است.یعنی کیفیت مهمتر از کمیت است. اگر ۱۰۰۰ نفر مخاطب فعال داشته باشید که مطالب شما را بخوانند، در موردش صحبت کنند و با مخاطبان خودشان آنها را به اشتراک بگذارند، بسیار بهتر از داشتن ۱۰۰۰۰ مخاطبی است که پس از اولین ارتباط، غیر فعال شوند.

    ۴- قانون صبر تا نتیجه گیری
    موفقیت در بازاریابی محتوا و شبکههای اجتماعی با یک شب به دست نمیآید. ممکن است بتوانید در مدت زمان کوتاه به مقصود مورد نظرتان برسید، اما به احتمال زیاد، برای دستیابی به نتایج بهتر، بایستی مسیری طولانی را طی کنید و خلاقیت ها و زحمات بیشتری بکشید.

    ۵- قانون ترکیب کردن
    اگر شما محتوای باکیفیت و درستحسابی تولید کنید و برای ایجاد گسترهی باکیفیت مخاطبان آنلاین خود تلاش کنید، آن افراد، مطالب شما را با مخاطبان خودشان در توییتر، فیسبوک، لینکدین و همینطور در وبلاگهای خودشان به اشتراک خواهند گذاشت. ساخت اپلیکیشن
    این اشتراکگذاریها و بحثهای شکل گرفته حول مطالب شما، باعث ایجاد نقاط ورود جدیدی برای موتورهای جستجو مانندگوگل میگردد و سبب یافته شدن مطالب شما در کلمات کلیدی مختلف خواهد شد. این نقاط ورود جدید میتوانند در غالب صدها یا هزاران راه بالقوهی دیگر برای یافته شدن شما توسط مردم افزایش پیدا کنند.

    ۶- قانون تاثیرگذاری
    زمان صرف کنید و افراد اثرگذار آنلاین در بازار مرتبط با حوزهی کسبوکارتان را شناسایی کنید. این افراد که احتمالا به محصولات، خدمات یا کسبوکار شما علاقه خواهند داشت، مخاطبان باکیفیت بسیاری دارند. با این اشخاص در تماس باشید و سعی کنید با آنها رابطه برقرار کنید.
    اگر این افراد، شما را به عنوان یک منبع موثق و مفید طراحی سایت اطلاعات ببینند، ممکن است مطالبتان را با مخاطبان خودشان به اشتراک بگذارند. این امر باعث خواهد شد که شما و کسبوکارتان با حجم عظیمی از مخاطبان باکیفیت جدید روبهرو شوید.

    ۷- قانون ارزش
    اگر شما همهی زمانتان را در شبکههای اجتماعی به معرفی و ارائهی مستقیم محصول و کسبوکارتان اختصاص دهید، بالاخره مردم دست از گوش دادن برمیدارند. شما باید ارزش و اعتبار به مکالمات اضافه کنید. کمتر روی مکالمات متمرکز شوید و بیشتر روی تولید محتوای باکیفیت و گسترش روابط با افراد تاثیرگذار وب تمرکز کنید. در گذر زمان، این افراد به کاتالیزورهای قدرتمندی برای کسبوکار شما در بازاریابی دهانبهدهان تبدیل خواهند شد.

    ۸- قانون قدردانی
    شما هیچگاه در دنیای واقعی، افرادی که با قصد برقراری رابطه به شما نزدیک میشوند را نادیده نمیگیرید، پس در دنیای آنلاین هم این کار را نکنید. برقراری روابط یکی از مهمترین بخشهای موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی است. پس همواره، از هر کسی که با شما ارتباط برقرار میکند، قدردان باشید.

    ۹- قانون دسترسی
    فالوور های آنلاین میتوانند بسیار بیوفا باشند و زمانی که غیرفعال باشید برای جایگزین کردن شما درنگ نخواهند کرد.
    بعد از انتشار مطالبتان، ناپدید نشوید؛ و در دسترس مخاطبانتان باشید. این بدان معناست که شما باید همواره در حال تولید محتوای جدید باشید طراحی سایت در تبریز و در مکالمات و بحثها نیز شرکت کنید. فالوئرهای آنلاین میتوانند بسیار بیوفا و دمدمی باشند. اگر شما برای چند هفته یا چند ماه ناپدید شوید، مطمئنا برای جایگزین کردن شما درنگ نخواهند کرد.

    ۱۰- قانون معامله
    نمی شود از دیگران انتظار داشته باشید مطالب شما را بخوانند و در مورد آن صحبت کنند و آن را به اشتراک بگذارند، مگر شما هم همین کارها را در قبال آنها انجام دهید. بنابراین، بخشی از زمانی که در شبکههای اجتماعی صرف میکنید باید به اشتراکگذاری و صحبت در مورد مطالب دیگران اختصاص داشته باشد.

    منبع: تی مدیا

    کاربر مقابل پست iruni98 عزیز را مفید دانسته و آن را پسندیده است:



مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

سایت پشتیبانی پرستاشاپ فارسی خدمات رایگان خود را در سال 1392 با عنوان"انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی" در ایران آغاز نمود و از آن لحظه تا کنون همواره سعی در به کارگیری شیوه هایی نوین داشته و به عنوان اولین بومی کننده پرستاشاپ در ایران همواره در نشر و توسعه این فروشگاه ساز کوشا می باشد.

session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
پیاده سازی ، پشتیبانی و تنظیم توسط :پرستاشاپ فارسی طراحی شده توسط رامین محمدی