چندین سال است که تبلیغات گوگل و بازاریابی موتورهای جستجو یک موضوع اساسی در پیشرفت شرکت های وب در شبکه بوده است و هر روز کارآفرینان را با قابلیت های جدید خود شوکه می کنند. بازاریابی موتورهای جستجو و AdWords ردیابی کانورژن دو جزء ضروری برای دیده شدن شرکت شما در وب هستند و هر چه بازاریابی موتور جستجوی وب سایت شما قوی تر باشد، کمپین های AdWords سود بیشتری خواهید داشت.
فراز و نشیب های بازاریابی موتورهای جستجوی یک وب سایت را می توان با استفاده از نرم افزار آنلاین Google Analytics درک کرد و Google AdWords کارایی بسیار خوبی در ایجاد توسعه صعودی دارد.
یکی از بسیاری از گزینه های ضروری برای تبلیغ در گوگل، ابزار آن برای ردیابی و اندازه گیری است. گوگل ادوردز یک نرم افزار قوی و محبوب برای ایجاد کلیک با کارایی بالا بر روی تبلیغات است، که وقتی با نرم افزار آماری گوگل آنالیتیکس همگام می شود، به شما امکان می دهد قیمت تبدیل کمپین بازاریابی خود را در درجه اول بر اساس اهدافی که در گوگل آنالیتیکس مشخص کرده اید، درجه بندی کنید.
راز نظارت بر تبدیل در تبلیغات گوگل چیست؟
در این مقاله، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه با ایجاد نظارت بر تبدیل در تبلیغات گوگل، فروش ناخالص فعلی و مشتریان بالقوه آینده را مشاهده کنید، و با کمک روش های فروش، به طور همزمان قیمت گوگل ادوردز را کاهش دهید، مشتریانی که شما را کنار می گذارند. صفحات وب سایت به وب سایت شما باز خواهند گشت. انتقال دوباره با استراتژی های تسریع بازگشت مهمان در مقاله مفید زیر آشنا شوید.
کلیک گوگل روی کمپین های تبلیغاتی همیشه به پول نقد نیاز دارد. با سرمایه گذاری در کمپین های گوگل ادوردز، این امکان را خواهید داشت که هوشمندانه در جهت کاهش قیمت تبلیغات گوگل ادوردز و افزایش درآمد مدل مانور دهید. پس از آن، تجزیه و تحلیل مداوم تبدیل ها برای هر انتخاب ضروری است.
تبدیل خود را مشخص کنید
هر وب سایتی در درجه اول بر اساس کارایی خود، تبدیل شخصی خود را دارد.
اگر شما مالک یک وب سایت خرده فروشی هستید و همچنین می خواهید خرید کالا توسط مشتریان جدید و مشتریان وب سایت پر جنب و جوش را مشاهده کنید، تبدیل وب سایت شما به عنوان خرید محصول مشخص می شود.
برای وب*سایت*های مشاوره، تبدیل معمولاً از نوعی است که توسط شخص انجام می*شود.
پس از مشخص کردن نوع تبدیل، لازم است به AdWords بگویید که عملیات سودآور بوده است. که توسط صفحه وب تبدیل انجام می شود.
به عنوان مثال، در وب*سایت*های دریافتی، پس از پرداخت، صفحه*ای نمایش داده می*شود که می*گوید این کارمزد سودآور بوده است و ضمن تشکر، شما را به صفحه وب دریافت فایل هدایت می*کند. این صفحه وب که به مناسبت «تبدیل شخص به خریدار» معروف به صفحه وب تبدیل نمایش داده می شود و احتمال محاسبه قیمت تبدیل را فراهم می کند.
صفحه وب تبدیل مکان این قابلیت را دارد که کدی را به نرم افزار AdWords ارسال کند تا اعلام کند که تبدیل انجام شده است.
هر بار که تبدیلی در وب*سایت شما اتفاق می*افتد، AdWords همه مؤلفه*هایی را که منجر به این تبدیل شده است، جمع*آوری می*کند، و شما آن*ها را تأیید می*کنید تا دانش گسترده*ای برای آن تبدیل*ها و اساساً بر اساس آن، کمپین بازاریابی خود را به دست آورید. انرژی دادن
این مولفه ها می توانند موقعیت جغرافیایی مشتریان یا عبارات کلیدی جستجو شده توسط آنها را تجسم کنند و شما را قادر می سازند تا خواسته های مشتریان خاص خود را درک کنید. پس از آن، نظارت بر تبدیل احتمالاً یکی از مؤلفه*های کلیدی موفقیت کمپین بازاریابی Google AdWords است.
از لینک زیر، می توانید یاد بگیرید که یک هدف در Google Analytics ایجاد کنید.
برای ردیابی اهداف مشخص شده توسط Google Advertisements، باید بین حساب Google Analytics خود و Google Advertisements ارتباط ایجاد کنید. می توانید این آموزش را از لینک زیر بیاموزید.
درباره ما
سایت پشتیبانی پرستاشاپ فارسی خدمات رایگان خود را در سال 1392 با عنوان"انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی" در ایران آغاز نمود و از آن لحظه تا کنون همواره سعی در به کارگیری شیوه هایی نوین داشته و به عنوان اولین بومی کننده پرستاشاپ در ایران همواره در نشر و توسعه این فروشگاه ساز کوشا می باشد.