محتوای روزمره
مردم علاقه دارند که چهره پشت یک برند شخصی یا غیر شخصی را بشناسند. در این راستا می**شود از پرسونای مخاطب کمک گرفت تا متوجه شد که مخاطبان یا مشتریان به چه نوع محتوایی علاقه بیشتری نشان می**دهند و دوست دارند در مورد چه چیزهایی کنجکاوی کنند و بدانند. اگر متوجه شوید که مشتری شما کسی است که از دویدن لذت می**برد و شما هم یک دونده هستید و در زمان های خالی خود می**دوید، در محتوای اینستاگرام خود درباره ورزش دو و برنامه شخصی خود در این باره و فواید آن و حسی که نسبت به آن دارید حرف بزنید. با این کار، به مخاطبان خود این شانس را می**دهید که از دریچه**ای دیگر شما را بشناسند. اطلاع دهی از خرید، صرف غذا، نوع گشت و گذار و فعالیت*های تفریحی هم هر کدام محتواهای روزمره*ای هستند که همین دست اطلاعات شناختی جدید را به مشتریان بالقوه شما می**دهند.
سؤال**هایی که پاسخ آنها مطرح نیست
برای بالا بردن میزان مشارکت یا engagement مخاطبان شما با پیج، پرسش**هایی را مطرح کنید که به مکالمه می**انجامد و پایان مشخصی ندارد. بعضی اوقات مخاطب شما کاملاً مشتاق است که با پست**های شما درگیر شود اما نمی**تواند حتی یک راه ساده برای آن پیدا کند. شما می**توانید این کار را برای آنها راحت تر کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. به طور مثال در محتوای خود از آنها بپرسید درگیری**های آنها چیست، درباره**ی یک موضوع ترند شده چه نظری دارند یا اینکه روزهایشان چگونه در حال سپری شدن است
نقل قول
مهم نیست که مخاطبان شما چه کسانی هستند، ما تضمین می*کنیم که هر فردی از نقل قول*های خنده دار یا انگیزه بخش لذت می*برد. می*توانید از محتوای تصویری یا پس زمینه*های گرافیکی ساده برای این نقل قول*ها استفاده کنید.
رضایت مشتریان
از نظرات مثبت مشتریان خود استفاده کنید و آنها را به عنوان محتوای جدید در پیج اینستاگرام خود قرار دهید. این کار به شما صلاحیت بیشتری می*دهد و اعتماد مشتریان را بالا می*برد.
پشت صحنه
نشان دهید که چگونه کسب و کار شما مدیریت می*شود و چه کارهایی انجام می*دهید. این نوع محتوا برای عکاسان، تصویربرداران و آرایشگران مناسب است.
پست*های تبلیغاتی
از محتواهای مرتبط برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید. این کار به شما کمک می*کند تا برند خود را ساخته و اعتماد مشتریان را جلب کنید.
داستان برند
به اشتراک بگذارید که داستان پشت برند شما چیست و چرا شما در این راه قدم برداشتید.
پست*های تگ شده
از پست*های تگ شده برای افزایش دیده شدن پیج خود استفاده کنید. تگ کردن نام برندها یا افراد شناخته شده می*تواند بازدید صفحه شما را افزایش دهد..
درباره ما
سایت پشتیبانی پرستاشاپ فارسی خدمات رایگان خود را در سال 1392 با عنوان"انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی" در ایران آغاز نمود و از آن لحظه تا کنون همواره سعی در به کارگیری شیوه هایی نوین داشته و به عنوان اولین بومی کننده پرستاشاپ در ایران همواره در نشر و توسعه این فروشگاه ساز کوشا می باشد.